Дякуємо за підписку!
Ви успішно підтвердили вашу електронну пошту.
Поверніться у свою поштову скриньку, щоб знайти спеціальний промокод, який ми приготували для вас.
Що робити якщо промокод не надійшов? Ось кілька кроків, які можна виконати:
-
Перевірте вкладку "Промоакції" в Gmail: Лист може відобразитись на цій промо-вкладці.
-
Перевірте папку "Спам" або "Небажане": Іноді електронні листи помилково фільтруються як спам або небажана пошта.
-
Перевірте налаштування фільтрації: Можливо, ваш поштовий провайдер або програма для електронної пошти налаштована так, щоб автоматично фільтрувати певні повідомлення. Переконайтеся, що ви налаштували свої фільтри відповідним чином.
-
Почекайте трохи: Іноді затримка у доставці електронної пошти може бути пов'язана з тим, що сервери пошти мають певні тимчасові перешкоди. Почекайте кілька хвилин і перевірте ще раз.